Xiaomi roller bluetooth csatlakozás-párosítás hiba megoldása Xiaomi electric scooter Essential, 1S, Pro2 elektromos rollerek esetében. Válassz a 4 tipp közül!
Ha a problémával kapcsolatban kiegészítő információval tudsz szolgálni a rolleres olvasóknak, kérlek, írd meg alul kommentben.
Xiaomi roller bluetooth csatlakozás-párosítás hiba lényege
A Xiaomi MiHome applikáció viszonylag gyakran kiírja, hogy a roller másik telefonhoz van párosítva. Ezért nem tudod elvégezni az üzembe helyezési folyamatot. Ha ezeket a lépéseket kihagyod, a roller folyton csipogni fog, és 5 km/h sebességnél nem fog gyorsabban menni.
Mivel a párosítási hiba teljesen új rollereknél is előfordul, nem biztos, hogy a hibajelentés teljesen fedi a valóságot..
Az alábbi megoldásokat tudod kipróbálni.
1 – a roller újraindítása (hard reset)
Kikapcsolt állapotban egyszerre kell behúzni a féket+gázt+pár másodpercig nyomni a bekapcsoló gombot. Ha jól csinálod, csipogást fogsz hallani.
Ez újraindítja a rollert. Utána újra próbálhatod párosítani.
2 – a Mi Home app régióváltása
Állítsd át az applikáció régióját oroszra vagy kínaira vagy tajvanira.
Utána próbáld újra párosítani a rollert a telefonoddal. Ez a megaoldás az esetek nagy részében működik.
3 – Nem gyári alkalmazás használata
Próbálj ki a MiHome app helyett nem gyári applikációkat, hogy megoldják-e a problémát.
- A lehetséges alkalmazások listáját itt találod: Xiaomi elektromos roller applikáció
4 – másik telefon használata
- Előfordulhat, hogy a telefonod bluetooth-a nem szereti a rolleredet. Nekem Androidon történt meg, hogy rendszeresen lecsatlakozik az applikáció.
- Mások egyes iPhone típusoknál panaszkodnak csatlakozási gondokra.
Ha egyáltalán nem csatlakozik a rollerhez a telefon…
Ha már mindent kipróbáltál, és a telefon egyáltalán nem érzékeli a rolleredet, akkor előfordulhat, hogy olyan Xiaomi klón rollert vásároltál, aminek nincs bluetooth csatlakozása.
Írd meg kommentben!
Írd meg a cikk alatti kommentben, neked melyik változat működött! Sokat tudsz segíteni a hasonló problémával küszködő rolleres kollégáidnak.
18 hozzászólás “Xiaomi roller bluetooth csatlakozás-párosítás hiba”
Szia! Nálam a következő csatlakozási hiba lépett fel: két különböző e-mail címmel vagyok regisztrálva a Xiaomi rendszerébe, gyakorlatilag ez két különböző usert jelent.A MiHome applikációba való bejelentkezéskor (nevezzük user1-nek) hozzáadtam a rollert (MiPro2), helyiséget is adtam hozzá, de az aktiválási folyamaton nem mentem végig. Valahogy sikerült kilogolnom az applikációból, ezután tévedésből a másik accounttal (nevezzük user2-nek) léptem be. Ehhez a felhasználóhoz már nem tudtam hozzáadni a rollert, folyamatosan azt írta, hogy már párosítva van egy másik személyhez. Tehát két személyhez (accounthoz) nem lehet párosítani a gépet, vagy az egyik, vagy a másikhoz kell. A hibán a hard reset sem segített (ami teljesen érthető egyébként).
Szia, köszi a visszajelzést! A fent leírt második módszer nem segített a párosítás megoldásában?
Szia,
nekem az a gondom, hogy Pro2-t vettem. Átadás előtt „okosították”. Mivel iPhone-om van, nem tudom csatlakoztatni. Ennek megoldása az lett, hogy az eredeti firmware visszakerült az androidos M365DownG-vel.
A roller nem csatlakozik, a MiHome sima rollernek ismeri fel, szerintem a 365 vezérlőjét mutatja a párosításkor. Hiába mutatja, hogy nyomjam meg a bekapcsoló gombot a párosításhoz, nem reagál semmit. Ha manuálisan állítom be a Pro2-t, folyamatosan keres és nem talál semmit. A régióbeállítás nem vált be eddig, volt már Kína, Szingapúr, Taivan.
Szervusz! Szoftveres hack utáni témában sajnos nem tudok segíteni. Itt próbálj utána kérdezni a problémának: https://eroller.peterem.hu/xiaomi-elektromos-roller-kozossegek-online/
Üdvözlöm! MI Home alkalmazásban párosítani szerettem volna a rollerem. Az oktatóvideót megszakítottam. Ezután a roller csipogni kezdett ami jelenleg is probléma ha be van kapcsolva. Illetve 5 km re van korlátozva. Szeretném az egész regisztrációt/párosítást törölni és újra kezdeni. MI home alkalmazás profilomba az eszköz ki van írva hogy csatlakozva, de nem látszik az eszköz.
Köszönöm
Szép estét! Az első tippem a telefon újraindítása lenne, és ha a következő alkalommal felajánlja az app a videót, akkor mindenképpen végig kell nézni. Csak utána old fel a roller.
Sziasztok,
Adott egy Xiaomi essential roller amit árulunk (üzlet vagyunk) Egy kedves vásárló megvette majd másnap vissza hozta hogy nem párosodik a telefonjával, sajnos egy új kolléga volt épp akkor bent aki szó nélkül cserélte a készüléket. Sajnos nem ellenőrizte hogy minden oké-e a rollerrel és kiderült hogy össze párosította a vásárló a telefonjával a rollert de nem nézte végig a videót ezért le korlátozta km/h-ra a sebességet és csipog folyamatosan. Elküldtük a xiaomi szervízbe akik vissza küldték hogy nem tudnak hozzá alkatrészt beszerezni. Esetleg valami ötlet hogy mit tudnánk tenni hogy ki legyen törölve a párosítás? Már próbáltam az 1-es lehetőséget ( hard resetet) de nem lett jó tőle. köszönöm a segítséget
Szia! A második megoldás valószínűleg segíteni fog. Ha eladjátok a rollert, én a legbiztosabbnak azt látom, hogy helyben párosítjátok a tulaj telefonjával, végignézitek az appon az oktatóvideót, és akár a levegőbe emelve letesztelitek a sebességet. Az a legbiztosabb.
Sziasztok! Nekem az a lenne a problémám, hogy párosításnál hibát jelez. Orvosoltam a 2. lehetőséggel Orosz régióra váltással sikerült. Na de most nem tudom párosítani a robotporszívomat mert eddig az Hungary régióba ment! Hogy tudom mind a kettőt párosítani?
Szia! A porszívó kicsit bonyolítja az ügyet, de ha a roller már aktiválva van, én visszakapcsolnám a régiót magyarra, a rollerhez pedig másik applikációt használnék. Gyakorlatilag mindegyik alkalmazás többet tud, mint a MiHome. Itt találsz applikáció tippeket: Xiaomi elektromos roller applikáció
Egyik sem!
Le tudod, kérlek, írni részletesen a hibát?
Szia. olyan problémám van hogy a nemrég vásárolt roller (scooter 3 lite), mobil alkalmazást nem tudom társítani a telefonnal. A saját telefonomra elsőre sikerült, de sajnos pont aznap a telefon elromlott. Utána megpróbáltuk egy másik telefonra de akkor már nem sikerült felismertetni. Próbáltuk hogy töröltük a létrehozott xiom fiókot, és újat hozunk létre, de így sem sikerült. Addig jut el hogy az alkalmazás látja rollert, de ha rányomok az „agree” elfogadásra utána betölti a QR kód olvasót, de az már nem olvassa be a kódot, csak folyamatosan próbálkozik. Tehát a bemutató videó már nem jön be! Kérem segítsenek hogy milyen lehetőségek vannak hogy az alkalmazással tudjuk használni a Rollert. segítséget előre is köszönöm
Szia, érdemes ilyenkor megpróbálni egy harmadik telefonnal, vagy egy alternatív alkalmazással: Xiaomi elektromos roller applikáció
Blutussal lezártam ,és utána képtelenség feloldani . Mi lehet a baj ?
Szia, sajnos a lezárás egy problémás funkció, és emellett nem akadályozza meg, hogy valaki felkapja a rollert, és elvigye. Ha nem sikerül feloldani, a Xiaomi roller néhány óra elteltével magától is felold. Az app-os lezárás helyett javaslom, hogy használj valamilyen más lezárási módot. Ebben a cikkben sorra veszem őket, és megemlítem, hogy nekem melyik jött be: Elektromos roller lezárása.
Kedves Péter egy új Mi ESSENTIÁL nál lépett fel Bluetooth csatlakozási hiba az eredeti MI homme alkalmazásnál.A sok okkoság közül nekem az jött be hogy letöltöttem az M365 Dashboard alkalmazást amivel azonnal csatlakozott.Alapból mint írtad már egy cikkedben sokkal jobban kezelhető,és nem hátrány hogy magyar nyelvű .Segítségként a hasonló hibával küszködőknek.Tisztelettel.
Szia! A többi olvasó nevében is köszönöm a infót!